Sund og lækker havregrød

Hej allesammen
Jeg undskylder for ikke at have været så aktiv her for tiden. Jeg var på ferie, og havde derfor ikke mulighed for at lave nogle nye indlæg. Men nu er jeg tilbage, og jeg har den bedste havregrødsopskrift klar til jer. Som alle de andre opskrifter, er den nem, lækker og selvfølgelig sund.

Ingredienser:

  • 3/4 kop vand
  • 3/4 kop mælk
  • 1 tsk. kanel 
  • 0,5 banan
  • frisk frugt 

Fremgangsmåde:
  1. hæld vand og mælken i en gryde og lad det være ved medium varme 
  2. tilsæt kanelen og rør rundt 
  3. lad det være sådan i et minut 
  4. i mellemtiden kan du mose bananen og tilsætte det gryden
  5. tilsæt nu havregrynen 
  6. husk at røre godt rundt, så den får en cremet konsistens
  7. rør rundt indtil den har den rette konsistens - tager omkring 1-2 minutter
  8. nu er basen klar og du kan toppe den med hvad du har lyst til :)
Jeg toppede den med en fersken og en tsk. chia frø 


Kommentarer

Populære opslag